Bent u ontevreden? Vertel het ons!
Een goede relatie tussen u en uw huisarts of diens personeel is belangrijk. Wanneer u ontevreden bent, willen wij graag dat u dit bij ons meldt. Het liefst bespreken wij dit persoonlijk met u. Wij staan altijd open voor suggesties of kritiek. Samen kunnen we proberen verbeteringen aan te brengen of problemen op te lossen. Uiteraard kunt u ook het klachtenformulier op deze website invullen. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen hier iets aan te doen.
Is het niet mogelijk er met ons uit te komen, dan kan er contact gezocht worden met onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh (Stichting Deskundigheidsbevordering en Ondersteuning Kwaliteitsbeleid huisartsenpraktijken).
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem en kan proberen hierbij te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt ons om een brochure over deze klachtenregeling vragen. Voor informatie kunt u ook terecht op www.dokh.nl.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, wordt uw klacht een geschil en kunt u een uitspraak hierover vragen bij de geschilleninstantie.